pondělí 3. března 2014

Matrace z koňských žíní

Matrace z koňských žíní

Ačkoliv se to pro mnoho lidí může zdát neuvěřitelné, matrace z koňských žíní jsou hitem i v dnešní době, a co více, dokonce patří mezi jedny z nejexkluzivnějších, a to právě díky použití oněch žíní, které jsou léty prověřeným materiálem. Žíně byly využívány na výrobu nejenom matrací po stovky let a právě v posledních letech se tento materiál opět začal využívat, a to především pro své ničím nenahraditelné vlastnosti. Navíc se jedná o čistě přírodní produkt, který je získáván z hřívy a také z ocasu koní. V matraci tak vytvoří vrstvu, která je perfektně vzdušná a tak může matrace mnohem lépe dýchat. Navíc tím výrazně snižují jejich celkovou hmotnost.

Matrace z koňských žíní

Přednosti matrací z koňských žíní

Kromě této prodyšnosti dokážou koňské žíně skvělým způsobem držet teplo, a ta jsou vhodné do chladnějších objektů, kde i při tuhé zimě dokážou udržet člověka po celou dobu spánku v teple. Matrace z koňských žíní jsou však oblíbené i pro své vlastnosti z hlediska toho, že se po uvolnění zátěže dokážou vrátit do svého původního tvaru. Daná matrace si tak zachová svůj tvar i při častém používání. Vzhledem k jednotlivým vláknům a vzduchu mezi nimi navíc takové matrace skvěle odvádí lidský pot a další látky, díky čemuž zajišťuje mnohem klidnější, a na druhou stranu také hygieničtější spánek, kdy se člověk nebudí zcela propocený, což se u některých jiných matrací může stávat.

Klidný spánek na matraci z koňských žíní

Klidný spánek na matraci z koňských žíní

Mnozí majitelé těchto matrací tak skutečně potvrzují, že matrace z koňských žíní, kde je vrstva právě tohoto materiálu, je jedna z nejlepších, kterou vždy měli. Opět to potvrzuje fakt, že i při výrobě matrací se výrobci snaží vracet ke starým osvědčeným metodám, které díky moderním technologiím vylepší, a svým zákazníkům dokážou dopřát spokojený a hlavně velmi klidný spánek. A ten patří mezi jednu z nejdůležitějších fází celého dne, a samotná matrace na něho má rozhodně velký vliv.

6 komentářů:

  1. Tak o matracích z koňských žíní teda slyším poprvé. Díky za tip. Já se zrovna nedávno dívala na nějaké matrace na intenetu. Už by to do naší postele chtělo nějakou lepší. Musím říct, že zatím mě teda asi nejvíc zaujaly ty pěnové. Myslím si, že něco takového by do naší postele bylo ideální.

    OdpovědětVymazat
  2. To nezní špatně. Díky za tip. Já bych se teď rád pustil do předělání naší ložnice a právě novou postel a matraci určitě budu kupovat. Trochu se ale bojím toho, aby se mi to všechno povedlo tak nějak sladit. Právě proto jsem přemýšlel nad možností poradit se s nějakým bytovým designérem. Hodně se mi líbí třeba práce http://www.pwinterier.cz/. Nemá někdo zkušenost?

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych právě už docela dlouho chtěl nějakou kvalitnější matraci. Ta, co mám je strašná. Její cena tomu taky odpovídala. Navíc bohužel už se mi ji párkrát povedlo polít vínem a samozřejmě to člověk dolů nijak nedostane. Kdybych si koupil novou, tak bych si na ni rozhodně koupil i takový ten chránič matrace.

    OdpovědětVymazat
  4. Taky bych si konečně ráda koupila nějakou novou matraci. Na té mé už se špatně spí. Bohužel je pružinová a v některých místech už ty pružiny celkem tlačí, což jen značí, že už jsem ji měla vyměnit dávno. Říkala jsem si, že bych tentokrát zkusila koupit nějaký jiný typ. Dívala jsem se, že těch druhů matrací je dnes opravdu spousta, například tady mají obrovský výběr. Asi by to ale chtělo vyzkoušet všechny osobně, abych zjistila jaká mi bude vyhovovat nejvíc.

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den, velký důraz doporučuji klást na výběr matrací. Přečtěte si recenze na matrace s paměťovou pěnou třeba u https://entuzio.cz/matrace-s-pametovou-penou-recenze/ a pak si ještě ideálně nechte něco doporučit od nějakého fyzioterapeuta a od někoho, kdo tomu skutečně rozumí. Ono není nic horšího, než když vaše malé bude od malička spát na matraci, která bude hrozně nepohodlná a ergonomicky špatná.

    OdpovědětVymazat
  6. Když si vzpomenu na čem jsme spali na erasmu tak si říkám že to bylo ještě docela kvalitní vybavení. To co jsem nedávno viděla na horách bylo ještě horší. Naštěstí mám alespoň doma kvalitní vybavení od luceda a nemusím se bát jít spát.

    OdpovědětVymazat