čtvrtek 28. dubna 2016

Spěte sladce v bavlněném povlečení od Stella Ateliers

Rádi vstáváme do nového dne svěží a odpočatí, a to nejde bez kvalitního spánku. Kvalitu spánku přímo ovlivňuje prostředí, zejména pak postel a ložní prádlo. Příjemné a měkoučké povlečení, pod kterým se budete cítit komfortně v každém ročním období, je tak naprostý základ pro vaše pohodlí. A přesně takovým je bavlněné povlečení od českého výrobce Stella Ateliers s.r.o..


Povlečení příjemné na dotyk a stále jako nové

Luxusní povlečení Stella je vyráběno z 100% bavlny nejvyšší kvality – ručně sbíraná egyptská bavlna s nízkým procentem rostlinného znečištění. Při zpracování pro povlečení se uplatňuje princip super česané příze, která neobsahuje více jak 20 % výčesku z nezralých, polámaných či mechanicky poškozených vláken. Všechny tyto vlastnosti materiálu a pečlivé postupy zajišťují, že povlečení Stella je mimořádně příjemné na dotyk a vypadá stále jako nové i po mnoha praních.

Nabídka povlečení Stella

Mimo tradiční saténové tkaniny najdete v produktovém sortimentu také oblíbené jerseyové pleteniny o vysoké gramáži, jejichž úprava zaručuje jemnost a hebkost a praktické vlastnosti jako stálost barev či tvaru. Jedná se tak o povlečení, které vydrží roky.
  • Bavlněný satén – gramáž 120 g/m2, luxusní vzhled
  • Bavlněný jersey – gramáž 140 g/m2, oboulícní úplet, velmi měkký a prodyšný
  • Mako satén – prochází procesem mercerizace, který dodává lesk podobný hedvábí a zvyšuje odolnost a afinitu k barvivům (tkanina 120 g/m2)
  • Mako Jersey – velmi jemný elastický materiál, nevyžaduje žehlení, prochází procesem mercerizace (pletenina 140 g/m2)
  • Percal – hustě tkaná tkanina s vysokou pevností (120 g /m2)

Kolekce Jaro 2016 odpovídá moderním trendům

V nejnovější kolekci povlečení od Stella Ateliers s.r.o. naleznete vše, co lze od luxusního ložního prádla očekávat, tedy nadstandardní materiál v kombinaci s jedinečným vzhledem. Nechybí tradiční jemné květinové vzory, ani neotřelé abstraktní a geometrické motivy, které skvěle zapadnou do jakéhokoliv stylu ložnice.

Bavlněné povlečení - stellaateliers.cz

Bavlněné povlečení - stellaateliers.cz

Bavlněné povlečení - stellaateliers.cz

Bavlněné povlečení - stellaateliers.cz

Bavlněné povlečení - stellaateliers.cz

Bavlněné povlečení - stellaateliers.cz

Bavlněné povlečení - stellaateliers.cz

Bavlněné povlečení - stellaateliers.cz

Bavlněné povlečení - stellaateliers.cz

Bavlněné povlečení - stellaateliers.cz

17 komentářů:

  1. Taky mám rád tento typ povlečení. Je to nestárnoucí klasika, která nikoho neurazí. Naštěstí to má u nás doma ale na starosti manželka, protože já podle ní nemám vkus. Já maximálně řeknu, že je něco už trochu za hranou. Jako třeba hadrová panenka, kterou jsem jednoho dne našel na nočním stolku s tím, že mi ohlídá klidný spánek... Tak to jsem teda řekl, že asi ne. :))

    OdpovědětVymazat
  2. To vypadá opravdu velmi pohodlně! Hned bych si do takového heboučkého povlečení lehla. Jinak děkuji za moc zajímavý článek, teď totiž s manželem rekonstruujeme ložnici, tak hledám různé typy a zajímavou inspiraci. Třeba nedávno jsem narazila na super web, kde je krásně zobrazené srovnání všech možných Dormeo matrací. To nám moc pomohlo s výběrem!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné povlečení. Hlavně to krémové s kytičkami. Takovéhle romantické by se mi doma úplně hodilo. Asi si pořídím, děkuji za tip. Škoda, že v dnešní době, má člověk málo příležitostí si jít povlečení osahat či dokonce do něj lehnout aby věděl, že nekupuje zajíce v pytli. Koukala jsem tedy na povlečení online. Doufám, že mi nepřijde nějaká hrůza.

    OdpovědětVymazat
  4. No, my teď v ložnici máme nové "letiště" a shánět na něj povlečení je docela oříšek. Jinak ale musím říct, že je to paráda. V obří posteli se prostě spí mnohem lépe, než v malé. Zjistila jsem ale, že mimo jiné je spánek docela závislý i na tom v čem člověk spí. Mám na mysli jak ložní prádlo, tak třeba i noční košili/pyžamo. Já teď třeba spím v jednom pyžamu, které mám z https://lanotte.cz/ a v tom se spí perfektně. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teď u nás doma řeším úplně ten stejný problém. Nechali jsme si před pár měsíci udělat postel na míru a má poměrně atypické rozměry. Rozměry postele jsme byli nuceni přizpůsobit rozměrům ložnice, tak proto. No a sehnat na takovou postel povlečení je teda mnohem těžší, než by se mohlo zdát.

      Vymazat
  5. Mně se třeba dost líbí to povlečení na první fotce. Mám pocit, že nějaké takové máme teď doma. Manželka ale říkala, že asi brzy bude kupovat nějaké nové, tak jí určitě tento článek ukážu. Před pár týdny totiž koupila nové zimní přikrývky a zjistila, že na ně žádné povlečení, které doma máme nesedí, protože jsou větší, než všechny ostatní přikrývky, které doma máme.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné povlečení. Já bych měla takovou otázku ohledně materiálu. Nevíte náhodou jaký materiál by byl nejvhodnější na dětské povlečení? Právě bych ráda koupila malému nějaké nové do dětského pokoje, ale koukala jsem, že dnes se dá vybrat ze spousty materiálů, tak bych ráda vybrala ten nejlepší. Nějaký tip?

    OdpovědětVymazat
  7. Já dlouho přemýšlela nad tím, proč se mi nedaří interiér vyladit tak, abychom se v něm cítili opravdu příjemně. Vždy tomu něco chybělo. Nakonec jsem přišla na to, že moc nedbáme na bytový textil. Zkusila jsem tedy nakoupit nějaké dekorativní polštářky a povlaky a hned vše vypadalo mnohem lépe. Nečekala bych, že to může být taková změna.

    OdpovědětVymazat
  8. Já bez pořádného povlečení nikdy neusnu. Důležitější je však pro mě hlavně teplota v pokoji, což byl s klasickými kamny docela problém, jelikož se nám nedařilo vytopit celý dům. Kamarád nám nakonec poradil, abychom hledali designové krby. Jeden jsme si nakonec koupili a musím říct, že to byla opravdu dobrá volba.

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem odjakživa chtěla pouze bavlněné povlečení, bez kterého si nedokážu představit opravdu kvalitní spánek. Běžně během léta používáme letní přikrývky, bez kterých by to během tropických dní určitě nešlo. Na prvním místě je u mě však kvalita, která je podle mě důležitá pro správný spánek a pořádný odpočinek.

    OdpovědětVymazat
  10. Tak kvalitní povlečení je určitě základ, o tom nemůže být pochyb. Myslím si ale, že pokud člověk chce opravdu kvalitní spánek, tak je určitě dobré soustředit se třeba i na matraci. Já si nedávno tady sehnala novou a můžu přímo posoudit jaký to je obrovský rozdíl. Od té doby, co ji mám se mi spí mnohem lépe. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak tohle je přesně můj šálek kávy, jemné vzory, nic divokého, romantické.. Právě sháním pořádné povlečení, které opravdu vydrží, koupili jsme novou postel a povlečení už mám v dost hrozném stavu. A ty levné z běžným obchodů je opravdu o ničem, bohužel, to už se vyplatí připlatit si. Jak se dívám na jejich stránky, tak mě zaujalo rovnou několik sad, no, tohle bude těžké.. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Za mě skvělé povlečení. Dříve jsme s manželem kupovali spíše teplejší povlečení, které nás pořádně zahřálo, ale lépe se cítím v něčem vzdušnějším. Ložnici máme v prvním patře, takže tam není zrovna teplo. Proto jsme se obrátili na firmu a nechali si zabudovat kamna. Sice to bylo nutné vybírat nové jednoprůchodové komíny, ale i tak se to vyplatilo.

    OdpovědětVymazat
  13. Také mám ráda bavlněné povlečení, jelikož je tak příjemné na dotek a tyto vzory jsou opravdu moc pěkné. Nedávno jsem sháněla nějaké malířství, které by mi rychle vymalovalo ložnici a obývací pokoj. Naštěstí mi kamarádka doporučila malířství, se kterým měla vlastní zkušenost, jelikož tuto firmu objednala ke svým rodičům, kteří potřebovali vymalovat celý dům.

    OdpovědětVymazat
  14. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  15. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  16. Investovat do kvalitního bavlněného povlečení je pro mě naprosto stěžejní, jelikož se po většinu týdne pohybuji v náročném lesním prostředí, kde je čas od času potřeba i přespat - jsem totiž hajný. Mám sice skvělý spacák i stan z internetového obchodu https://armik.cz/, ale přijít domů a padnout do pohodlného povlečení je k nezaplacení! :-)

    OdpovědětVymazat