čtvrtek 12. června 2014

Luxusní povlečení Stella dokonale rozzáří Vaši ložnici

Pryč s nudnými vzory, s povlečením Stella zazáříte

Povlečení Stella představuje jedinečnou kombinaci luxusu a neotřelého designu, který potěší i velmi náročné zákazníky. Díky široké paletě barev a možných vzorů si můžete vybrat povlečení přesně podle Vašich představ. Již se proto nemusíte spokojit s několika nudnými vzory, protože každé povlečení Stella z naší nabídky dokonale rozzáří Váš interiér a stane se tak nepostradatelnou součástí Vaší ložnice.



s povlečením Stella zazáříte

Na prvním místě kvalita povlečení

Pro výrobu našeho ložního prádla vybíráme jen tu nejkvalitnější dvouvlákennou ručně sbíranou bavlnu obsahující nízké procento rostlinného znečištění. Při zpracování ručně česané příze užíváme nejmodernější technologii fungující na principu tzv. super česané příze zajišťující prvotřídní a mechanicky nepoškozená vlákna.
povlečení

Pohlazení pro Váš spánek

Také neznáte lepší věc, než se večer zachumlat do měkkých peřin? Povlečení Stella Vám zajistí potřebné pohodlí a komfort pro příjemný a ničím nerušený spánek. Pravá egyptská bavlna vznikající z příze, která je dále zpracována do saténových tkanin a jersey pletenin se pak dále bělí a následně tiskne. Do Vašich rukou se pak na konci tohoto složitého procesu dostane již výsledný produkt, kde je vidět velká péče a oddanost našich odborníků.

Povlečení Stella Ateliers bude stálicí Vaší ložnice

Povlečení Stella bude učiněnou stálicí Vaší ložnice. Dlouhodobě si totiž udržuje svou barevnou stálost, a proto se již nemusíte obávat ztráty barev a vyblednutí při opakovaném praní. Dalším plusem je i skvělý tvar, který si ložní prádlo drží i při pravidelném užívání. Navíc jej po vyprání nemusíte ani žehlit, čímž výrazně ušetříte svůj volný čas.

povlečení přesně podle Vašich představ

Změna je život

Povlečení Stella Ateliers přichází každý rok s mnoha novými vzory a barevnými kombinacemi podle nejnovějších tuzemských a světových trendů. Proto se nebojte a buďte styloví, protože s povlečením Stella dosáhnete zcela jedinečného stylu a elegance, která bude přesně vystihovat Vaši osobnost a zaplaví Váš dům luxusem. Z naší kolekce si vybere prostě každý.

9 komentářů:

  1. Já si nevybírám nic extra. Stačí mi kvalitní bavlněné jednobarevné povlečení . Zkoušela jsem povlečení i z ostatních materiálů, ale nebyly mi vůbec příjemné. Není hold nad klasickou bavlnu. To si dám radši práci s tím, že musím povlečení vyžehlit, aby nebylo zmačkané, ale bude se mi spát dobře :-) .

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky těch ložnic jsou na mě až moc moderní. Já mám rád klasické interiéry. Ideálně ještě když je doplňuje kus staršího umění, tak je to pecka. Tohle vypadá jak z katalogu Alexandrie nebo ještě lépe devadesátkového Fischera, kde jste ke každému zájezdu dostali plyšáka, nebo co to tenkrát bylo. Kdo ho ve škole neměl, jako by neexistoval. :D

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá suprově. Hlavně teda to na poslední fotce se mi strašně líbí. Myslím si, že takové povlečení dokáže do ložnice rychle přivést letní atmosféru. Si tak říkám, že bych to v té naší měla už také obměnit. Strašně dlouho jsem žádné nové povlečení nenakupovala. Je asi na čase to napravit.

    OdpovědětVymazat
  4. Já někde četla, že barvy v ložnici mohou mít vliv na kvalitu spánku. Vlastně tomu docela věřím. Myslím si, že to stejné platí i pro kvalitu povlečení. Já si například všimla, že na to, jak dobře se vyspím má v mém případě vliv i taková drobnost jako je kvalita pyžama ve kterém spím. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to jste tedy hodně odvážný. Já bych do toho nešla ani za zlaté prase. Myslím, že bych to auto už v životě nedala dohromady. Jakože doopravdy. Obdivuji, že jste to zvládl. Někdo mi říkal, že auto je v podstatě jako lego. Lego mi vždy šlo. Ale u auta si opravdu nevěřím. My od té doby co máme bazén a automatický bazénový vysavač k tomu, tak klimošku tolik neřeším.

    OdpovědětVymazat
  6. No, my jsme zrovna ve fázi vybírání nové postele a zrovna před pár dny jsem si právě říkala, že když už budeme mít novou postel a matraci, tak že bych rovnou mohla koupit i nějaké nové povlečení. Myslím si, že by to mohlo stát za to. Klidně i z nějakého lepšího materiálu.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak povlečení je spíš doména mé manželky. Upřímně vůbec nevím z jakého materiálu je to naše, ale je příjemné a to je podle mě důležité. Určitě si myslím, že kvalitní povlečení je pro kvalitu spánku důležité. Asi ale ne tak, jako dobrá matrace. My právě nedávno kupovali novou tady odtud a ten rozdíl oproti spánku na té staré je prostě propastný.

    OdpovědětVymazat
  8. Toto jsou velice pěkné vzory ložního prádla, které by se mi líbili do mé ložnice. Mám ráda hodně moderní vzory a pestré barvy, jelikož se v nich podle mě lépe spí. Nedávno jsem hledala nový nábytek do ložnice a stále jsem nemohla najít to pravé ořechové pro mě. Naštěstí mi kamarádka poslala internetový odkaz, kde byly krásné noční stolky, které jsem si ihned objednala.

    OdpovědětVymazat
  9. Tak toto vypadá opravdu luxusně. Díky za inspiraci. Nevíte náhodou, jestli ta firma vyrábí i dětské povlečení? Právě už delší dobu pro děti nějaké sháním, ale zatím bez úspěchu. Byla jsem se dívat v pár obchodech, ale to, co tady u nás mají se mi moc nezamlouvalo. Hlavně ten materiál se mi nelíbil.

    OdpovědětVymazat