středa 23. dubna 2014

Na co si dát pozor při výběru plovoucí podlahy?

Plovoucí podlahy

Už vás napadlo koupit si domů plovoucí podlahu, ale zatím jste se k tomuto kroku nerozhoupali, protože o nich vlastně vůbec nic nevíte? V následujících řádcích se dozvíte, proč jsou tak oblíbené i na co si dát při jejich pořizování pozor.

výprodej plovoucích podlah

Proč si ji pořídit

Plovoucí podlahy mají hned několik výhod. Jsou levné, snadno se pokládají i udržují. Kromě toho určitě oceníte i jejich moderní design, který perfektně rozzáří každý interiér. V dnešní době navíc můžete vybírat z několika druhů plovoucích podlah. Ty se totiž vyrábí z nejrůznějších materiálů, volit můžete i barvu či vzor. A pokud by vás někdy omrzela, není problém ji vyměnit. Plovoucí podlahy totiž nejsou přímo přichycené k podkladové vrstvě, v podstatě po ní plují, spojuje je pouze izolační vrstva.

plovoucí podlahy

Na co si dát pozor

I plovoucí podlahy mají však své minusy. Počítat tak musíte například s tím, že jsou rozhodně studenější než i ten nejobyčejnější koberec. Stejně tak jejich kvalita se s typem podlahy značně liší, některé jsou tak náchylnější na vlhkost nebo různá poškození. Pokud tedy chcete takovou, která vám vydrží dlouho a jen tak něco jí neublíží, sáhnete si hlouběji do kapsy.
Vybírat z nejrůznějších plovoucích podlah za výprodejové ceny můžete na www.barkotexoutlet.cz .

7 komentářů:

  1. My plovoučku máme teď nově u nás doma a musím říct, že je to celkem nezvyk. Já nevím, přijde mi, že třeba obývací pokoj díky ní teď působí tak nějak chladně. Říkala jsem si, že do něj možná zkusím koupit nějaké malé koberce třeba to pomůže můj problém vyřešit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My jsme si teď nedávno doma nechali udělat nové vinylové podlahy a nezdá se vám to, mám z toho úplně stejný pocit. Koupit nějaké malé kusové koberce vlastně není vůbec špatný nápad. Taky bychom to mohli zkusit takto vyřešit. U vás to zafungovalo?

      Vymazat
  2. Tyjo, mockrát díky za tipy. To se ještě bude hodit. Konečně se totiž chystáme pustit do rekonstrukce a právě plovoučky bychom tu chtěli dát. V celkovém designu interiéru našeho domu si ale pořád nejsem jistá. Nevím jakým směrem se vydat. Dost tedy přemýšlím nad tím, že se zkusím poradit s nějakým bytovým architektem. Hodně se mi líbí například to, co dělají ti z http://www.pwinterier.cz/.

    OdpovědětVymazat
  3. Mockrát díky za článek. Rád bych někdy během léta udělal v celém spodním patře nové podlahy. A když jsem se díval jaké jsou možnosti, tak mě teda zaujala asi nejvíc klasická laminátová podlaha. Vím, že například vinyl je odolnější, ale laminát prostě vyhrává svou cenou. To je pro mě teď nejdůležitější.

    OdpovědětVymazat
  4. My se pro plovoucí podlahu rozhodli, poté co nám doslova učarovali designové krby. V tu chvíli jsme věděli, že si jeden pořídíme, ale také nám došlo, že údržba bude náročnější. S tím však pořádně pomáhá právě plovoucí podlaha, která se lépe myje a jde z ní dolů téměř vše. Zatím bych neměnila, takže uvidíme.

    OdpovědětVymazat
  5. Nové podlahy bychom doma určitě chtěli, ale upřímně pořád se nemůžeme rozhodnout jaký materiál zvolit. Přecejen dnes je v tomto ohledu výběr opravdu velký. Ještě mě napadlo, jestli by nebylo lepší se o tom poradit například s někým, kdo tomu opravdu rozumí. Nedávno jsem právě dostala tip na http://www.tepold.cz/ tak přemýšlím jestli to raději neprobrat přímo s nimi.

    OdpovědětVymazat
  6. Chci se zeptat, jaký máte názor na takové ty živé vinylové podlahy, které se dokáží samy opravit? Je to prý celkem novinka. Má to někdo z vás doma? Jde mi o to, že se právě chystám na nové podlahy a toto mě dost zaujalo. Říkal jsem si, že i z dlouhodobého hlediska by něco takového určitě dávalo smysl. Díky za odpovědi.

    OdpovědětVymazat